Dobre Liski - Bezpieczne dzieci, spokojne Mamy
2024/04/24 13:12:17
false
cart icon
Twój koszyk 0 przedmioty
Brakuje 299,00 zł, do darmowej dostawy.
Dostawa: Od 11,90 zł
Wartość koszyka: 0,00 zł
Do kasy
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się
Polecane produkty podobne
Ocena:
dodaj do ulubionych
129,90 zł 129.90
129,90 zł
powiadom o dostępności

towar niedostępny

oszczędź
Chcesz oszczędzić?

Kupuj produkty wysokiej jakości

selekcjonowany produkt
Produkt selekcjonowany przez mamę i położną
darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 399 zł

Paczkomaty 24/7, Kurier GLS

zwrot
30 dni na zwrot towaru

Opis

Gra zręcznościowa z wędkami OŚMIORNICA

Wiek: Od 3 do 7 lat       
Ilość graczy: od 2 do 4   
                      
Zawartość:
2 plansze: dno pudełka z plamą atramentową oraz pokrywka pudełka z laguną morską i czysta wodą .1 gigantyczna ośmiornica podzielona na 2 części, 12 drewnianych rybek, 2 wędki do łowienia z magnesami, 1 klepsydra 4 minutowa.
Cel gry :
Ogromna ośmiornica splunęła atramentem, żeby wystraszyć małe rybki. Gracze łączą swoje siły, aby pomóc małym rybkom odzyskać czystą wodę w lagunie morskiej.
Przygotowanie do gry :
Złożyć ośmiornice i zamocować na planszy z  <<plamą atramentu>>. Ułożyć 12 małych rybek na dnie tej planszy. Położyć drugą plansze <<lagune>> obok, razem z 2 wędkami na ryby. Położyć klepsydrę na stole.
Przebieg gry :
Gracze dobierają się w dwójki aby łowić rybki.
Co więcej, jeśli rybki mają 2 magnesy, to gramy tylko we dwójkę, koordynując ruch rybek gracze mogą wygrać przez ich wyłowienie i ułożenie w lagunie przed skończeniem się piasku w klepsydrze.
• Dla 2 graczy: każdy gracz bierze wędkę do łowienia i obydwaj gracze łowią razem rybki jeden po drugim.
• Dla 3 graczy ( nazwanych A,B,C): A i B łowią razem pierwszą rybkę potem B i C łowią drugą ,C i A trzecią, potem od nowa  A z B i po kolei.
• Dla 4 graczy( nazwanych A,B,C i D): A i B łowią razem pierwszą rybkę, C i D drugą i potem od nowa A i B i po kolei.
Odwracamy ośmiornicę i zaczynamy !
We dwójkę gracze łapią rybkę, podnoszą i przenoszą na lagunę.
Gdy tylko dwójka graczy przeniesie rybkę na lagunę, kolejna grupa ( lub ta sama w przypadku gry we 2 ) zaczyna łowić kolejną rybkę.
 Uwaga:
Za każdym razem gdy gracz po drodze upuści rybkę ponieważ uderzy w mackę ośmiornicy lub z innego powodu, gracz musi ponownie wyłowić tą rybkę z tego miejsca gdzie upadła.
 
Kto wygrywa?
Jeśli graczom uda się przed końcem czasu w klepsydrze, przenieść wszystkie rybki do laguny, wtedy wszyscy gracze wygrywają grę, a rybki mówią im dziękuję!
Jeśli graczom nie uda się przed końcem czasu w klepsydrze, wtedy całość przepada a graczom nie pozostaje nic innego jak spróbować szczęścia zaczynając nową grę.

Instrukcja: Pobierz

Opinie o produkcie

Dodaj opinię
Twoja opinia ma dla nas znaczenie!

Jako sklep dla mam codziennie analizujemy potrzeby oraz problemy rodziców i ich pociech. Robimy wszystko, aby sklep spełnił największe wymagania, w czym z pewnością pomagają nam opinie naszych klientów.

0
0

Opinie pochodzą od osób które kupiły ten produkt. Wyświetlamy wszystkie oceny produktów - pozytywne i negatywne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium