Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? W Dobrych Liskach oferujemy możliwość zwrotu dla zakupów na terenie Polski aż do 30 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Towary niepodlegające zwrotowi
- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkie środki zapachowe (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
- Zgodnie z regulaminem produkty takie jak: wyroby medyczne, kosmetyki, smoczki, gryzaki i szczotki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania) nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
- Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
Chcesz dokonać zwrotu produktu?
Ładowanie...
Wymiana
- Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty - rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.
- Zamiast wymiany możesz po prostu dokonać zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto lub kartę podarunkową w zależności od wybranej opcji zwrotu. Jeśli podoba Ci się coś innego – zamów ponownie.
Reklamacja
Pamiętaj:
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź w jego obecności, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 694596187.
- Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
- W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu prosimy pamiętać o tym, że przesyłkę uszkodzona można włożyć ponownie do okienka paczkomatu i należy wówczas postępować zgodnie z komunikatem wyświetlonym na ekranie.
- Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego: