Zwroty, wymiana, reklamacja
Zwroty, wymiana, reklamacja
Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? W Dobrych Liskach oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu dla zakupów na terenie Polski aż do 30 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
Towary niepodlegające reklamacji
- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznaniez produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkie środki zapachowe (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
- Zgodnie z regulaminem produkty takie jak: kosmetyki, smoczki, gryzaki i szczotki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania) nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
- Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
Chcesz dokonać zwrotu produktu?
- Wypełnij formularz na stronie www.szybkiezwroty.pl Otrzymasz kod zwrotu, kod jest ważny przez 72h od otrzymania.
- Zapakuj zwracany produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Wydrukuj i dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu towaru. Kliknij tutaj aby go pobrać.
- Nadaj paczkę w Paczkomacie: na ekranie Paczkomatu wybierz opcję: „Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod i umieść paczkę w skrytce.
- Gdy przesyłka zwrotna dotrze do Dobrych Lisków, sprawdzimy stan przekazanych produktów. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na rachunek z którego dokonywano płatności.
Gabaryt przekracza rozmiar paczkomatu? Prosimy o kontakt telefoniczny +48 694 596 187 a zamówimy kuriera po odbiór paczki.
Wymiana
- Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty - rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.
- Zamiast wymiany możesz po prostu dokonać zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego – zamów ponownie.
Reklamacja
Pamiętaj:
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź w jego obecności, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 694596187.
- Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
- W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu prosimy pamiętać o tym, że przesyłkę uszkodzona można włożyć ponownie do okienka paczkomatu i należy wówczas postępować zgodnie z komunikatem wyświetlonym na ekranie.
- Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego:
Ładuję formularz zgłoszenia reklamacji...