Dobre Liski - Bezpieczne dzieci, spokojne Mamy
false
Twój koszyk 0 przedmioty
Brakuje 299,00 zł, do darmowej dostawy.
Dostawa: Od 11,90 zł
Wartość koszyka: 0,00 zł
Do kasy
Zwroty, wymiana, reklamacja

Zwroty, wymiana, reklamacja

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? W Dobrych Liskach oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu dla zakupów na terenie Polski aż do 30 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

Towary niepodlegające reklamacji

  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
  • Zgodnie z regulaminem produkty takie jak: kosmetyki, smoczki, gryzaki i szczotki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania) nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych
  • Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

Chcesz dokonać zwrotu produktu?

  • Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu:
    Wczytuję formularz zwrotu...
  • Zapakuj zwracany produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Wrzuć do paczki kartkę z numerem zamówienia które zwracasz.
  • W ciągu dwóch dni roboczych zostanie zamówiony do Ciebie kurier w celu odbioru paczki. W dzień poprzedzający przyjazd kuriera dostaniesz od nas wiadomość mailową.
  • Gdy przesyłka zwrotna dotrze do Dobrych Lisków, sprawdzimy stan przekazanych produktów (czy nie noszą śladów użytkowania, czy nie zostały uszkodzony lub zniszczone, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na rachunek z którego dokonywano płatności.

Wymiana

  • Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.
  • Zamiast wymiany możesz po prostu dokonać zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego – zamów ponownie.

Reklamacja

  • Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź w jego obecności, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 694596187.
  • Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  • W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu prosimy pamiętać o tym, że przesyłkę uszkodzona można włożyć ponownie do okienka paczkomatu i należy wówczas postępować zgodnie z komunikatem wyświetlonym na ekranie.
  • Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt z nami e-mail: kontakt@dobreliski.pl lub telefonicznie: 694596187
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium