Dobre Liski - Bezpieczne dzieci, spokojne Mamy
2024/12/09 16:38:33
false
Koszyk
Wartość koszyka: 0,00 zł
Brakuje 399,00 zł, do darmowej dostawy.
Przejdź do koszyka
Zresetuj hasło

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się
Zwroty, wymiana, reklamacja

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? W Dobrych Liskach oferujemy możliwość zwrotu dla zakupów na terenie Polski aż do 30 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

1. Towary niepodlegające zwrotowi
2. Zwrot
3. Wymiana
4. Reklamacja

Towary niepodlegające zwrotowi

  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkie środki zapachowe (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
  • Zgodnie z regulaminem produkty takie jak: wyroby medycznekosmetyki, smoczki, gryzaki i szczotki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania) nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
  • Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

Chcesz dokonać zwrotu produktu?

 

Ładowanie...

Wymiana

  • Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty - rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.
  • Zamiast wymiany możesz po prostu dokonać zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto lub kartę podarunkową w zależności od wybranej opcji zwrotu. Jeśli podoba Ci się coś innego – zamów ponownie.

Reklamacja

Pamiętaj:
  • Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź w jego obecności, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 694596187.
  • Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  • W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu prosimy pamiętać o tym, że przesyłkę uszkodzona można włożyć ponownie do okienka paczkomatu i należy wówczas postępować zgodnie z komunikatem wyświetlonym na ekranie.
  • Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego:
Ładuję formularz zgłoszenia reklamacji...
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium