FAQ - najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest średni czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależy od kilku czynników: wybranej formy płatności, rodzaju dostawy i momentu złożenia zamówienia. Pamiętajcie, że w weekendy nie pracujemy.
Średni czas realizacji zamówienia to 1-2 dni.
-
Co jeśli produkt nie jest dostępny?
W przypadku, gdy produkt nie jest dostępny od ręki, możesz zapisać się na listę oczekujących. Na karcie produktu jest przycisk - „Powiadom o dostępności”. Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie w momenice gdy
produkt będzie dostępny w naszym magazynie.
-
Płatność nie przeszła - co zrobić?
Jeżeli Twoja płatność nie przeszła/została odrzucona - możesz dokonać przelewu tradycyjnego na nasze konto. Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia.
BNP PARIBAS 30 1600 1462 1809 3225 9000 0001
DOBRE LISKI SP. Z O.O.
ul. Słoneczna 8
16-010 Jurowce (poczta Wasilków)
-
W mojej paczce brakuje produktu - gdzie mam się zgłosić?
Staramy się, aby nasze wysyłki zawierały jak najmniej błędów, natomiast jeśli zdarzy się taka sytuacja - prosimy o wiadomość na maila [email protected]. Skontaktujemy się w najszybszym możliwym czasie.
-
Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Tak, wysyłamy paczki za granicę. Lista wszystkich dostępnych Państw jest dostępna na stronie: dobreliski.pl/koszt-dostawy.
-
Kody rabatowe - gdzie je znajdę?
W przypadku prowadzenia przez nas akcji rabatowej wszystkie informacje można znaleźć na naszych social mediach (Instagram, Facebook). Wszystkie informacje również wysyłane są w newsletterze.
Najlepiej obserwować wszystkie te miejsca, aby nie przegapić żadnej kampanii.
-
Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie, możesz złożyć zamówienie również jako gość.
-
Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?
Niestety, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.
-
Jak się upewnić, że poprawnie złożyłam zamowienie?
Dostaniesz potwierdzenie na adres e-mail, który został wpisany w formularz przy składaniu zamówienia.