Dobre Liski - Bezpieczne dzieci, spokojne Mamy
2022/05/27 04:50:19
false
Twój koszyk 0 przedmioty
Brakuje 299,00 zł, do darmowej dostawy.
Dostawa: Od 12,90 zł
Wartość koszyka: 0,00 zł
Do kasy
FAQ - najczęściej zadawane pytania
  1. Jaki jest średni czas realizacji zamówienia?


    Czas realizacji zamówienia zależy od kilku czynników: wybranej formy płatności, rodzaju dostawy i momentu złożenia zamówienia. Pamiętajcie, że w weekendy nie pracujemy.
    Średni czas realizacji zamówienia to 1-2 dni.

  2. Co jeśli produkt nie jest dostępny?


    W przypadku, gdy produkt nie jest dostępny od ręki, możesz zapisać się na listę oczekujących. Na karcie produktu jest przycisk - „Powiadom o dostępności”. Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie w momenice gdy
    produkt będzie dostępny w naszym magazynie.

  3. Płatność nie przeszła - co zrobić?


    Jeżeli Twoja płatność nie przeszła/została odrzucona - możesz dokonać przelewu tradycyjnego na nasze konto. Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia.

    BNP PARIBAS 30 1600 1462 1809 3225 9000 0001
    DOBRE LISKI SP. Z O.O.
    ul. Słoneczna 8
    16-010 Jurowce (poczta Wasilków)

  4. W mojej paczce brakuje produktu - gdzie mam się zgłosić?


    Staramy się, aby nasze wysyłki zawierały jak najmniej błędów, natomiast jeśli zdarzy się taka sytuacja - prosimy o wiadomość na maila [email protected] Skontaktujemy się w najszybszym możliwym czasie.

  5. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?


    Tak, wysyłamy paczki za granicę. Lista wszystkich dostępnych Państw jest dostępna na stronie: dobreliski.pl/koszt-dostawy.

  6. Kody rabatowe - gdzie je znajdę?


    W przypadku prowadzenia przez nas akcji rabatowej wszystkie informacje można znaleźć na naszych social mediach (Instagram, Facebook). Wszystkie informacje również wysyłane są w newsletterze.
    Najlepiej obserwować wszystkie te miejsca, aby nie przegapić żadnej kampanii.

  7. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?


    Nie, możesz złożyć zamówienie również jako gość.

  8. Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?


    Niestety, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.

  9. Jak się upewnić, że poprawnie złożyłam zamowienie?


    Dostaniesz potwierdzenie na adres e-mail, który został wpisany w formularz przy składaniu zamówienia.



Opinie

4.9

4.9

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium