Dobre Liski - Bezpieczne dzieci, spokojne Mamy
2024/03/29 13:09:05
false
cart icon
Twój koszyk 0 przedmioty
Brakuje 299,00 zł, do darmowej dostawy.
Dostawa: Od 11,90 zł
Wartość koszyka: 0,00 zł
Do kasy
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się
Regulamin programu lojalnościowego

I Postanowienia ogólne

 

  1. Regulamin programu lojalnościowego (zwany dalej "Regulaminem") określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego.
  2. Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:

    • Organizator -  Dobre Liski sp. z o.o. ul. Słoneczna 816-010 Jurowce, NIP: 9662156438 REGON: 520623253, KRS:0000936991, adres poczty elektronicznej (e-mail): [email protected].
    • Program Lojalnościowy - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
    • Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.dobreliski.pl na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.

  3. Program realizowany jest od dnia 07.07.2022 r. do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Organizatora. 
  4. Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: [email protected].
  5. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.dobreliski.pl.

 

II Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym

 

  1. Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny. 
  2. Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zamówień Produktów poprzez sklep www.dobreliski.pl
  3. Uczestnik może przystąpić do Programu Lojalnościowego wyrażając chęć przystąpienia do Programu Lojalnościowego podczas zakładania konta na stronie www.dobreliski.pl. 
  4. Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.
  5. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każda osoba, która:

    • zarejestrowała w Sklepie konto klienta zgodnie z regulaminem Sklepu oraz
    • zaakceptowała treść Regulaminu Sklepu.

 

III Zasady przyznawania punktów

 

  1. Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:

    • za każdy pełny 1 zł netto wydany na zakup Uczestnik otrzymuje 5 Punktów. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych;
    • do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów (nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki);
    • Punkty są naliczane w profilu w momencie wysyłki zamówienia do Uczestnika;
    • Punkty nie są przyznawane za zamówienia, które skorzystały z akcji rabatowej;
    • w przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych produktów Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.

  2. Dodatkowe punkty można uzyskać za:

    • zapis do newslettera - 1250 pkt
    • dodanie opinii o produkcie - 100 pkt

  3. Każdy Uczestnik po zalogowaniu się na swoim koncie ma możliwość sprawdzić ilość uzyskanych Punktów. 
  4. Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania punktów za zakup niektórych Produktów, o czym informuje w opisie każdego takiego Produktu.
  5. Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora – na warunkach wskazanych w danej akcji.
  6. Punkty lojalnościowe nie podlegają wymianie na pieniądze i nie są pieniądzem elektronicznym.
  7. Punkty lojalnościowe nie mogą zostać przeniesione przez Uczestnika na inne Konto. Uczestnik nie może przekazać swoich Punktów lojalnościowych innemu Uczestnikowi. 

 

IV Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
  2. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
  3. Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:

    • przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłoszonymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  4. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.



V Reklamacje

 

  1. O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem Lojalnościowym Uczestnik powinien poinformować Organizatora drogą mailową ([email protected]).
  2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez podany e-mail  lub telefon.

VI Postanowienia końcowe

 

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji - na co najmniej 14-dni przed wejściem zmian w życie. Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
  2. W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
  3. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora.



Opinie

4.9

4.9

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium