Zwroty, wymiana, reklamacja

ZWROT PRODUKTÓW

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? W Dobrych Liskach oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu dla zakupów na terenie Polski aż do 30 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
  • zgodnie z regulaminem produkty takie jak: kosmetyki, smoczki, gryzaki i szczotki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania) nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych
  • Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu:

Wczytuję formularz zwrotu...

2. Zapakuj zwracany produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Wrzuć do paczki kartkę z numerem zamówienia które zwracasz. Nie zapomnij o paragonie :)

3. W ciągu dwóch dni roboczych zostanie zamówiony do Ciebie kurier w celu odbioru paczki. W dzień poprzedzający przyjazd kuriera dostaniesz od nas wiadomość mailową.

4. Gdy przesyłka zwrotna dotrze do Dobrych Lisków, sprawdzimy stan przekazanych produktów (czy nie noszą śladów użytkowania, czy nie zostały uszkodzony lub zniszczone, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

7. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na rachunek z którego dokonywano płatności. 

  

WYMIANA

1. Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.

2. Zamiast wymiany możesz po prostu dokonać zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego – zamów ponownie.

 

REKLAMACJA

Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź w jego obecności, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 694596187.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu prosimy pamiętać o tym, że przesyłkę uszkodzona można włożyć ponownie do okienka paczkomatu i należy wówczas postępować zgodnie z komunikatem wyświetlonym na ekranie.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt z nami

e-mail: kontakt@dobreliski.pl

lub telefonicznie: 694596187

 

Dobre Liski | ul. Gruntowa 9/1 lok.2 | 15-706 Białystok | woj. podlaskie | Tel.: 694596187 | E-mail: kontakt@dobreliski.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium