Zwroty, wymiana, reklamacja

ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
  • zgodnie z regulaminem produkty takie jak: kosmetyki, smoczki i gryzaki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania) nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych

Do zwrotu NALEŻY DOŁĄCZYĆ PARAGON - bez paragonu zwrot nie zostanie uznany. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

  • Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

FORMULARZ ZWROTU - POBIERZ

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: POBIERZ

2. Zapakuj zwracany produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Dołącz paragon i wypełniony formularz.

3. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: Dobre Liski, ul. Gruntowa 9/1 lok.2, 15-706 Białystok

4. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” oraz wysłanych do Paczkomatu.

5. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

6. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

7. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

WYMIANA

1. Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.

2. Zamiast wymiany możesz po prostu dokonać zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego – zamów ponownie.

 

REKLAMACJA

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 694596187.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt z nami

e-mail: kontakt@dobreliski.pl

lub telefonicznie: 694596187

 

Dobre Liski | ul. Gruntowa 9/1 lok.2 | 15-706 Białystok | woj. podlaskie | Tel.: 694596187 | E-mail: kontakt@dobreliski.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium